Taloustutkimus – Maksetut kyselyt 2023

Taloustutkimus - Maksetut kyselyt 2023

Taloustutkimuksen maksettuun kyselyyn voi osallistua puhelimella

Taloustutkimuksen maksetut kyselyt ovat markkina- ja yleishyödyllisiä tutkimuksia, joita tehdään kuluttajien mielipiteiden selvittämiseksi.

Kyselyihin osallistuville maksetaan vastauksista palkkio. Palkkiot vaihtelevat tutkimuksista riippuen ja ne sisältävät yleensä lahjakortteja tai leffalippuja.

Taloustutkimus

Taloustutkimus

Taloustutkimus Oy on suomalainen markkinatutkimus- ja konsulttiyritys. Yritys tekee markkinatutkimuksia, kuluttajatutkimuksia, mielipidemittauksia ja brändiseurantaa.

Yrityksellä on toimipisteet Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Taloustutkimus Oy tarjoaa digitaalisia tutkimusratkaisuja, kuten verkkopaneeleja, kyselyjä ja analytiikkaa.

Taloustutkimus maksetut kyselyt

Taloustutkimuksen maksetut kyselyt ovat yleishyödyllisiä tutkimuksia, joita tehdään kuluttajien mielipiteiden selvittämiseksi. Kyselyitä tehdään verkossa, puhelinhaastatteluina tai henkilökohtaisina haastatteluina.


Tutkimukset kattavat laajan kirjon aiheita kuten, tuotteiden ja palveluiden arvostuksen, kuluttajien käyttäytymisen ja heidän mielipiteet, markkinointistrategioiden vaikutusten arvioinnin ja tuotemerkin tunnettuuden.

Tutkimustuloksia voidaan käyttää tuotteen tai palvelun parantamiseen ja brändin vahvistamiseen.

Taloustutkimuksen maksettuihin kyselyihin osallistuminen

Taloustutkimuksen maksettujen kyselyiden osallistuminen on vapaaehtoista ja vastauksista maksetaan palkkiot. Palkkiot ovat esimerkiksi lahjakortteja (S- ja K-kaupat) tai vaikkapa Finnkinon leffalippuja. Lisäksi kaikkien aktiivisten panelistien kesken arvotaan kuukausittain noin 1000 € arvosta lahjakortteja.

Palkkion saamiseksi osallistujien tulee täyttää kysely ja vastata esitettyihin kysymyksiin.

Taloustutkimuksella on yli 600 toimeksiantajaa

Taloustutkimuksella on vuosittain runsaat kuusisataa toimeksiantajaa kaikilta toimialoilta.

Merkittävimmät asiakkaat ovat vientiteollisuudessa, kaupan alalla, julkisella sektorilla ja lisäksi asiakkaina ovat suuret mediatalot.

Kansainväliset verkostot

Riippumattomana ja itsenäisenä tutkimusyrityksenä Taloustutkimuksella on laaja kansainvälinen kontaktiverkosto. Taloustutkimus on WIN (Worldwide Independent Network of Market Research) verkoston jäsen. Verkostoon kuuluu kymmeniä merkittäviä tutkimusyrityksiä yli 50 maasta.

Huippupisteet suosittelu- halukkuudesta

Taloustutkimuksen ad hoc -tutkimuksia tilanneiden asiakkaiden halukkuus suositella Taloustutkimusta on erittäin korkea. Taloustutkimuksen saama NPS-luku on peräti 65 (40+ on erinomainen). Kansainvälisten NPS-standardien mukaan tulos on erinomainen ja se kertoo erittäin korkeasta asiakastyytyväisyydestä.

Taloudellisesti vahva ja luotettava

Taloustutkimuksen taloudellinen asema on vakaa ja yritys on kulkenut usein toimialan kehityksen kärjessä. Yrityksellä on kansainvälinen toimialastandardi ISO 20252, jonka on sertifioinut SGS Finland. Toimialastandardi takaa korkean laadun kaikessa yrityksen toiminnassa.

Usein esitettyjä kysymyksiä

Mikä on Taloustutkimuksen internetpaneeli?

Taloustutkimuksen internetpaneeli on hyödyllinen tapa kerätä tietoja, joita ei voi kerätä muilla menetelmillä. Internetpaneelin kautta kerätään tietoja, jotka auttavat yritystä ymmärtämään kuluttajien käyttäytymistä.

Taloustutkimus soittelee?

Taloustutkimus soittaa asiakkailleen ja kysyy heidän mielipiteitään ja näkemyksiä eri aiheista. Tutkimusten avulla yritykset saavat tietoa siitä, mitä asiakkaat ajattelevat yrityksen tuotteista ja palveluista. Kyselyiden avulla yritykset voivat kehittää tuotteitaan, parantaa asiakaspalveluaan ja löytää uusia tapoja markkinointiin.

Miten voin osallistua tutkimuksiin?

Voit liittyä Taloustutkimuksen nettipaneeliin, jolloin saat tutkimuskutsuja omaan sähköpostiin. Voit vastata vain kyselyihin, jotka kiinnostaavat sinua.

Taloustutkimuksen maksetut kyselyt

Taloustutkimus järjestää satoja maksettuja kyselyjä vuosittain. Kyselyt ja tutkimukset sisältävät erilaisia aiheita, kuten kuluttajien mielipiteitä tuotteista, palveluista ja yrityksistä, organisaatioiden työntekijöiden tyytyväisyyskyselyjä, markkinointikampanjoiden tehokkuutta ja kuluttajien ostokäyttäytymistä.

Vastauksista maksetaan palkkiot. Palkkion suuruus määräytyy kyselyn laajuuden ja sen keston mukaan. Korvaus sisältää yleensä rahanarvoisen lahjakortin tai ilmaisen tuotteen tai palvelun.

Voit liittyä paneeliin tästä
Taloustutkimus